Etiquetas

31 mar 2011

Ajuda de la Generalitat per infants a càrrec

Es tracta de l'ajuda de la Generalitat per infants a càrrec menors de 3 anys: que heu cobrat l'any 2010??

Per exemple, l'Elna va néixer l'agost del 2008 i jo només he cobrat la part proporcional del 2008 més el 2009 (que el vaig cobrar el maig del 2010). Ara tocaria cobrar el 2010.

He trucat al 012 (allà t'informen de si la tens concedida i de la data prevista de cobrament). Doncs bé, la tinc concedida (això ja m'ho esperava) però no tinc data de cobrament assignada i m'han dit que tal i com estan les coses no saben quan ho pagaran.

Ja sé que aquest no és un tema que tingui res a veure amb la Llar, però com que ens afecta a tots, voldria encetar una mica d'enquesta per saber com teniu el tema...

9 comentarios:

  1. del tema de l'ajut 0-3 anys nos tampoc hem cobrat.... esperarem

    XAVI-LAIA (pares Eudald)

    ResponderEliminar
  2. molt bones!!!!!!!! soc la maite,la mare d en lluc...jo ja he cobrat les 3 pagues,és a dir una cada any. en lluc va neixer el 9 de febrer de 2008 i cada mes d´ octubre d aquests respectius 3 anys me l han donat, això si...aquest ultim reconec que varen trigar força més a pagar-lo,més o menys 2 mesos i mitg més......NO TENEN CALERS!!!!!!!! PACIÈNCIA....perquè segur que ho donen...

    MAITE (mare LLuc)

    ResponderEliminar
  3. HOla jo sóc mare de la Noèlia!!!Va neixer el setembre de 2010 i com tu has ben dit, cada vegada que truco al 012 em diuen el mateix, que està concedida, pro que no hi ha data....potser al maig com al juny...

    ResponderEliminar
  4. La meva filla va nèixer a l´octubre del 2008 i estic en la mateixa situció que tu. Em falta l´ultim ajut. cada dos mesos truco al 012 i em diuen el mateix: "encara no tenim data de pagament, truqui el mes que ve..."
    Marga

    ResponderEliminar
  5. la meva filla va nèixer al marc 09, a l'any 2010 l'ha vam cobrar al 1 de Juliol, avui he trucat i encara no saben quan .....

    ResponderEliminar
  6. Jo tinc 2 fills, un va nèixer al febrer del 2008 y encara m´han de pagar l´últim any y l´altre va nèixer al febrer del 2010 i encara no he cobrat res!

    ResponderEliminar
  7. HOLA!
    ESTEM A DIA 24 DE FEBRER DEL ANY 2012 I ENCARA NO HE COBRAT LA AJUDA DEL ANY 2010, DIUEN QUE NO HI HA DINERS. PERO QUE HO COBRAREM, DIUEN QUE LES AJUDES DEL 2011 ES NIRAN PAGAN DINS DE UN PERIODE DE 5 ANYS, I LAS DEL 2010 PER CUAN?

    ResponderEliminar
  8. AIXO DIC JO!! PER QUAN LES AJUDES DEL 2010 NO PAGADES!!!
    QUINA VERGONYA!!!

    ResponderEliminar
  9. Una vergonya...nosaltres també tenim pendent el 2010. I encara sense data.

    ResponderEliminar